Film Logan Lucky Recensioner

Risken tycks vara staplade i ”Logan Lucky” stöd det ögonblick du plats ”samordnad av Steven Soderbergh” i förtexterna. Bortom varje tvivel nog är det en segrare. Soderbergh är en av de auktoritära cheferna av heist bilden: han gjorde ”Sea’s elva” förändringen och dess två avknoppningar, i tillägg till ”av Sight” och ”under”. Den här handlar om en bunt av god ol ‘ unga män strävar efter att ofreda Charlotte Motor Speedway i West Virginia, ännu vibe är så som Soderberghs träff heist uppsättning tre som en TV-kommentator fesses upp av skildrar posse i denna som ”havets 7-Eleven”. Motion bilden monteras med enkla vissheten om Soderberghs bästa stimuli, arrangera komiska chatt och förväntan arvsärenden med mått upp till bekräftelse, trots spela klok urskiljning omläggningar med gruppen av åskådare genom att du överväga hur lysande eller imbecilic tecken (och filmen) verkligen är.

Film Lucky Logan Recensioner

De berättelsen fokuserar på två syskon, båda skadade krigsveteraner. Jimmy Logan (Channing Tatum), en onetime kol digger, förlorade ett ben i administrationen. Jimmy’s ungdomligare syskon Clyde (Adam Driver) förlorat bit av en arm, och nu tenderar bar vid en vägkant cantina där Jimmy är ett brukligt. En upprörande klient skämt som i händelse av att du ställer in Logan unga män tillsammans, du skulle få ett helt individuella. Det är inte mycket långt checken: liksom redneck kusiner George Clooney och Brad Pitts karaktärer i ”havets” rörliga bilder, de öppnar upp varandras bättre kvaliteter, och hålla upp en enad front även de motsätter sig denna idé. Legenden säger att familjen Logan, som jämväl införlivar en rebel, hot-auto driving barn syster som heter Mellie (Riley Keough), är smädade. Hela ”Logan Lucky”, du fortsätta tänka på huruvida revile kommer att höja huvudet och riva arrangemanget Jimmy har kokat ihop med Clyde och en tredje medbrottsling, en fängslade sprängämnen mästare heter Joe Bang (Daniel Craig) som fem månader från ansvarsfrihet. Vi tillhandahåller goda nyheter till er alla och här kan du njuta av denna film genom att titta på filmen Lucky Logan nedan:

Film Lucky Logan Streama

Det är en helvetet av en plan. Visas den Charlotte Motor Speedway har en sinkhole fråga och Jimmy var en bit av gruppen av ex-kol kolsektorerna förvärvats för att lösa den. Samtidigt arbetade under arenan, upptäckte han att snackbar vinst förmedlas till en handel vault djupgående ut källaren av metod för pneumatiska rör. Logans garantera att med lite hjälp från Joe de kan bryta sig in i valvet, ta pengarna och lämnar rik. Joe säger han skulle vara positiv till gruppen i händelse av att han inte var, som han hånskrattar ”, i… CAR…cer… en… TED ”. Ingen biggie. Logan unga män erbjuder att bryta Joe ur fängelset tillräckligt lång för att gå med i heist, vid den tidpunkten smyga honom igen.

Nu kan du börja att tänka om hur angelägen Logans egentligen är och hur verkligen bör vi ta deras skryt. Det finns två sorters individer som gör garantier som de som Logans gör att Joe Bang: superstars och nitwits. Tecken i denna film dras med tillräckligt expansiv drag som de kunde gå i alla fall. Logans och luggen — inklusive Joes ungdomligare syskon, Sam och fisk (Brian Gleeson och Jack Quaid), av vilka fall för att vara en PC-master som vet ”var och en av Twitters” — är en pratsjuk bunt av rebellerna och skurkar, fräck som hellfire. I alla fall, och då de verkar som tecken från en av dessa Coen syskon filmer laddad med stum stora talare — tror ”Raising Arizona” eller ”O bror, var är du”? — och varenda en har en annan höjdpunkt. Driver låter som Forrest Gump äta nötaktig spridning, Craig har den grillade hambone släpigt uttal av en sheriff från en 1970-talet hicksploitation bild och det finns tillfällen när Tatum verkar försumma att ha en. Bara Keough, sondotter till Elvis Presley, visas som etablerade i livet som manusets hänvisningar till NASCAR fandom, tyke prakt expo kretsen, besudlat grundvatten och nedgången av gruvnäringen.

Du kan jämväl tycker om huruvida det är denna typ av film som har tro i förbannelser. Ett par filmer gör, vissa inte, och andra överge dig spekulera. Det finns inga fördömanden i ”The Sting” eller ”havets elva”, men tecken i Coen Bros filmer ofta verkar vara smädade, inte bara av sina egna särskilda slarv eller idioti, utan snarare av incident, missbedömer eller öde. Saker går runt ok från get-go i ”Lucky Logan” som du börjar fundera om filmens perspektiv på föregrips, fruktansvärda magi och så vidare. Är motion bildens titel sant, underhållande eller inte en eller det andra?

Alla förfrågningar besvaras i sinom tid. Manuset är krediteras Rebecca Blunt, som alla vet en ungdomlig nybörjare att få sitt stora genombrott, men det är en öppen mysterium att det var verkligen består av Soderberghs betydande andra Jules Asner, som härstammar från West Virginia. Hon något utifrån Jimmy, en suddig gymnasiet fotboll stjärna, Channing Tatum, som växte upp fattiga i Mississippi, Alabama och Florida, och sattes mot skolan fotboll bidrag tills han förstört sitt knä och svängde till strippning och visar snarare (se den Tatum/Soderbergh ”förtrollning Mike” samordnade insatser).

Soderbergh samordnas innehållet (och förändrad och sköt den under nom de plymer — Soderbergh familj konventionen, det verkar) med hans varumärke jämnhet, reser genom historien så skickligt att du inte förstår du har officiellt gått från ange en punkt B tills du är nu i transit till punkt C. Det finns inga slösade bort rörelse. Allt sker som det åstadkommer vilket är som det ska vara. Det finns fokuserar där du kan acceptera att filmen skynda sig genom händelser som det inte kan tillräckligt klargöra legitimera eller bara jämna ut försumma att ge intressepunkter som skulle bådar gott. Men som visar sig vara situationen. Filmen ger ut data på en behöver-veta premiss: i händelse av att du inte behöver bry med det, du kommer inte veta det.

Detta behöver-veta smakfulla förmedlar avståndet ända till enskilda bilder. Soderberghs kameran är ständigt omringa scener och reser genom rymden för att dölja eller avslöja uppgifter om karaktärernas avsikter och förskottering av heist. Ett par skott är organiserade som väl skapade skämt — en där du tror att du vet där berättelsen går, på den punkten gapskratta när det tar du någon annanstans. En hel del gånger du har ingen aning om vad du tar en gåskarl på eller varför det är nödvändigt till den grad att Soderbergh rör sig lite åt sidan eller flyttar center för att få dig att gå, ”Aha”! Det finns några fungerande hövdingar som fortfarande vet hur man gör en film längs dessa linjer. Soderbergh är en av dem.

”Logan Lucky” är inte en djupgående eller särskilt unik film och inte strävar efter att vara, och det finns minuter när du kanske önskar att det hade tagit en extra scen eller slå till ämnet ut dess TOKSTOLLE tecken och ge dem mer än två mätningar (men det finns minuter — den inställd på en skola presentation, specifikt — som gör just detta). Också, några figurer som presenteras med awesome display (framträdande anläggning specialist spelas av Katherine Waterston och en FBI-operatör som spelas av Hilary Swank som morrar som Clint Eastwood) inte etablera som ganska lite av en anslutning som de ska. Det är dock noggrannhet utrustas spänning gjorda av specialister, och här och där mer än så. Titta på det liknar upptäcka kontanter i fickan på en kappa som du inte har slitna i år.