Film Bigfoot Junior Recensioner

Slarv vad du tror att du tycker om filmen Bigfoot Junior med medskapare Josh Eckert och Kevin Olvera har gjort en värld i cui Bigfoot har en familj, en stam, och en degenererad förflutna. Nyfiket, ändå märkbar sasquatch inte överbetona ett framträdande i de två bakomliggande frågorna om denna serie. Bigfoot Verkar på liknande pastell som en tillbakablick i denna mayoritariamente tydlig historia. I motsats till standard lovordar gåtor den nordamerikanska cryptid vanligtvis Eckert och Olvera förbättra de konventionella legender att göra en mer omfattande dessutom röra om denna familj och tecken en berättelse om Bigfoot som verkligen är inte på något sätt. Denna historia handlar om Bigfoot unge, iseq och hans utflykt att hitta verkligheten om sin far. Eckert och Olvera erbjuder en kort rörelse för att säkert förstått Bigfoot-relaterade berättelser i princip par sidor den viktiga frågan-iseq ses tar en gåskarl på ett par dimmiga bilder Hans far Men de medskapare agera snabbt historien till långt från grova Sasquatch iakttagelser och i stället fokusera på bekanta med peruser iseq och hans tillstånd. Iseq existens är staplad med grupper av sasquatches och alla sasquatches lär en sak som ungdomar: vara vaksamma med “luckan”, ett ögonblick som när, på delar av planet, gravitations skift. Höger När detta händer, allt inte fogas till marken faller i skyn. Trots Vare sig avsiktligt eller inte, är Bigfoot Junior “flip” en lämplig moralisk berättelse för medskapare förhållningssätt för att hantera Bigfoot: standard dialoger om Sasquatch iakttagelser och regioner vänt runt. I motsats till recensioner Bigfoot fram till långt borta, moln, vi-mot-honom konvergenspunkten, perusers är bekant med den ökända humanoid genom övningar och begäran av hans slående och gärna nyfikna barn.

Film Bigfoot Junior Recensioner

Trots dessa avvikelser från grundläggande missriktade dom, oavsett gör historien fortfarande känsla för hur kännetecknar vår cryptozoological entusiasm med Bigfoot. Som en nyfiken wayfarer, verkar iseq att kapsla in den totala entusiasm all ärlig till godhet personer som förutsätter att Bigfoot finns. Landskapet av kontrollerbara iseq far är uppvaktas i en gåta, och principen frågan om komiska tyder på att avkomman av Bigfoot kommer att göra i alla fall en del av sin resa ensam, en situation som vissa livlig Bigfoot anhängare kan relatera.

Bigfoot mästerverk är Junior Både subtila och fascinerande. Många ark visar endast ett ansikte eller två, som belyser den väg som vid dess insida är den här historien allt som allt om karaktär och föreningar. Ändå då och då perspektiv utvecklingen och perusers se större zoner iseq planet, en värld staplade med intensiva träd, blinka stjärnor, och är tydligt självlysande varelser. Jordens skogs regioner är en blygsam blandning av Endor och Avatar Pandora. Komiker flashback scener (som har ett par sidor i den andra frågan) staplas med nyanser lugnade och skildringar har alla öronmärkar av att vara grövre, ungefär som certifierad minne.

Avkomma Bigfoot har tillräckligt kvalitet och snygga avancemang register för att förtrolla mayoritariamente perusers. Jag anser i alla fall, i vilken grad slående unge jagar höljt far story kommer att pågå. Denna plotline har en omisskännlig slut. Någon gång måste begäran innehåller iseq far besvaras, och jag vet inte hur historien kommer att utvecklas när de är. Ändå har ett liknande antal barn och unga damer lärt sig, ungdomar är inte exemplifieringar av sitt folks förbiseenden, så kanske den här berättelsen handlar mer om iseq förmåga att forma sin egen one of a kind karaktär. Möjligen hans kamp med sin Faders motbjudande sprit är i grunden en del av en vandring mot ökad självutlämnande.